1 września 2011

Hel - last part

Hej kochani!

Mam dla Was ostatnią już część zdjęć z kilkudniowego wypadu na Hel. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was tą ilością! Trudno mi wybrać zaledwie kilka z 670 zdjęć, które w tym czasie zrobiłam ;-) Moja radość i fascynacja nowym aparatem wciąż trwa :-)

Każdą z rzeczy, które widzicie poniżej w mojej stylizacji, bardzo dobrze już znacie. Stworzyłam wygodny zestaw, w którym czuję się najlepiej. Różową marynarkę również znacie doskonale, ale to zdecydowanie moja ulubiona rzecz w szafie i najlepszy zakup w tym sezonie.

Poniżej zdjęcia z helskiego fokarium, plaży nad Zatoką Pucką, ulicy Wiejskiej na Helu i z Juraty.

P.S. To przerażające zdjęcie plakatu z foką Krysią musiałam wrzucić. Głupota i bezmyślność ludzka czasami nie ma granic :-(

Pozdrawiam Was serdecznie,
Madeleine.























16 komentarzy:

  1. UWIELBIAM WSZYSTKIE TWOJE STYLIZACJĘZ NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA TWOJE NAJNOWSZE POSTY, PRAWDĘ MÓWIĄC TO JESTEM UZALEŻNIONA OD TWOJEGO BLOGA.Widzę (na zdjęciu) że lubisz różowe FRUGO ^^ ja też je lubię najbardziej :-)
    Pozdrawiam serdecznie Agata :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie z plakatem o foce Krysi jest przerażające... ludzie nawet nie zdają sobie sprawy jaką krzywdę wyrządzają rzucając te monety ...

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your hair! And you have a cool style! I'm your new follower. Kisses!
    Mónica.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ta foka...:( Tak mi się przykro zrobiło jak to zobaczyłam...

    Ale zdjęcia piękne, uwielbiam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i świetny zestaw! zazdroszczę Ci obserwowania fok szarych, zwłaszcza, że zobaczenie ich w Polsce na wolności jest już praktycznie niemożliwe...
    Zapraszam do mnie na rozdanie biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadmorskie gofry, mmm:) Tez je ciągle wcinałam, jak byłam teraz nad morzem:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Strasznie szkoda mi tych fok , które giną przez głupotę ludzi ...

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi sie podoba polaczenie rozu z pomaranczem,sama ostatnio zrobilam takie kolorystyczne zestawienie i wygladało to bardzo ciekawie;) Masz pikena bluzke;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki masz rozmiar marynarki? bo chce kupic taka przez internet ale zastanawiam czy xs nie bedzie za mala

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam za komentarze :-)

    Mónica - Mes Voyages à Paris - thank you so much !! :* ;-)

    Anonimowy (Kinga) - różową marnarkę mam w rozmiarze XS.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo widzę że lubisz pic różowe FRUGO ^^ ja tez najbardziej lubię ten oto właśnie kolor i smak FRUGO, wygladasz świetnie, a co na zdjęciach taka smutna mina!? ;-) A piłas jeszcze jakieś inne smaki Frugo (oprucz różowego),jaki mozesz jeszcze polecić do spróbowania? Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy - Dziękuję :-) uwielbiam frugo!!! i na dodatek kojarzy mi się z Helem :-) jak byłam mała i jeździliśmy na Hel to na wszystkich zdjęciach w albumie w ręku mam zielone frugo :-) Bardzo cieszę się, że wróciło do nas! Tylko białego nie ma :-( a kiedyś pamiętam, że też należało do moich ulubionych...

    Ja osobiście polecam zielone i różowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam takiej torebki. jest śliczna! :) gdzie kupiłaś.?
    plus fantastyczny styl. zazdroszczę gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy - torebkę przywiozła mi niedawno ciocia ze Stanów. Poszperaj na allegro, bo tam mnóstwo jest takich a la "chanelek" :-)

    OdpowiedzUsuń