28 grudnia 2012

Shine bright like a diamond...

Słoneczka kochane wiem, że Was zaniedbałam. Uwierzcie, gdyby tylko czas mi na to pozwalał, widywalibyście mnie częściej. Grudzień zleciał mi bardzo szybko, a to za sprawą zerowych egzaminów i  jakiegoś przyplątanego, obrzydliwego wirusa. Przeleżałam święta w łóżku z temperaturą 39,5 st. C. Nikomu nie życzę takich świąt... to coś najgorszego, co mogło mnie spotkać !  

Kochani... jest po świętach, ale ja życzę Wam mnóstwo radości, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń w nadchodzącym Nowym Roku! Dziękuję Wam za wszystkie maile, komentarze i za każde wejście na moją stronę :* Jesteście najlepsi!

Cieszę się bardzo, że w końcu mogę Wam pokazać jakąś stylizację...Do mojej kolekcji cekinowych swetrów trafił kolejny, tym razem szary. Wygląda fajnie w połączeniu ze spodniami, ale również ze spódnicami. Dzisiejszy zestaw doskonale wyglądałby z moją skórzaną ramoneską, którą niedawno Wam pokazywałam, ale niestety na takie okrycia jest na razie trochę za zimno... Do cekinowego swetra założyłam bordowe rurki i skórzane bikery. Dopełnieniem mojego looku jest zamszowa, ćwiekowana torba, na której punkcie dosłownie oszalałam ! :-)

Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu :*
Magda.


















parka, pants, sweater, bag, scarf, beanie - ZARA
biker boots - Stradivarius
sunglasses - Ray-Ban Wayfarer
watch - Fossil
bracelet - Apart

15 komentarzy:

  1. nareszcie jesteś! :)
    Bardzo fajnie wyglądasz, dobrze, że już zdrowaś :)
    Pisz nam częściej- plis!
    Pozdrówki
    równiez Magda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ! bardzo cie prosze o odpowiedz


    poniewaz od dawna szukam tej torby czy jest jeszcze dostepna w zarze (mam bardzo daleko do sklepu ) i jaka jest jej cena?
    bardzo prosze o odp


    dobrze ze juz wrocilas. zagladaj czesciej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! :-)

      Tutaj podaje link do torby: http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012-s/328525/1117098/ZAMSZOWA%20TORBA%20CITY%20Z%20%C4%86WIEKAMI

      Najlepiej jak zadzwonisz do najbliższej Zary i podasz numer referencyjny. Wtedy powinni powiedzieć Ci, gdzie są jeszcze dostępne :-) Ja swoją kupiłam ponad miesiąc temu w Zarze w Galerii Mokotów. Rezerwowałam ją, bo nigdzie nie była już dostępna. Ale możesz też dokonać zakupu przez sklep on-line ;-)

      Co ciekawe... widziałam czerwoną wersję tej torby wczoraj na wyprzedaży ;-)

      Usuń
    2. Hej! :-)
      Madziu mam do Ciebie pytanie odnośnie tej torby, ponieważ przymierzam się do jej zakupu. Czy ten zamsz jest taki, że łatwo się wytrze podczas noszenia? i czy jest warta swojej ceny? Bo wygląda świetnie!
      Liczę na szczerą odpowiedź ;-)
      Pozdrawiam serdecznie,
      Kamila

      Usuń
    3. Hej :-) Torba jest świetna, bardzo wygodna i rzeczywiście wygląda genialnie! Jestem zachwycona z jej zakupu i naprawdę staram się o nią dbać. Nie noszę jej kiedy pada śnieg lub deszcz. Powiem Ci szczerze, że sama się zastanawiam jak z jej jakością, bo wiadomo, że Zara nie należy do sieciówek najlepszych jakościowo (przynajmniej takie jest moje zdanie). Mam jednak nadzieję, że się nie wytrze i trochę mi posłuży. Na razie wygląda okej, ale mam ją dopiero miesiąc...

      Pozdrawiam ciepło :* !

      Usuń
  3. ooo, torebka jest rzeczywiście świetna! sama bym taką przygarnęła ;) jest Ci bardzo do twarzy w tego rodzaju czapkach, noś takie czesciej!

    p.s. cieszę się, że już wróciłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hurrrraaaaa. wkoncu nowy post! :) uwielbiam twoj styl i w dodatku wydajesz sie taka mila i sympatyczna dziewczyna! :) buziaki Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter bardzo przypadł mi do gustu :)
    Świetny outfit.

    Pozdrawiam,

    http://streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw :))


    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że już jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz i w końcu coś napisałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :) sweterek jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny sweterek. :) /Zapraszamy do obejrzenia naszych, autorskich kreacji oraz dodatków na: surrealistycznyduettworczy.blogspot.com
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja

    OdpowiedzUsuń