23 lutego 2013

Red dress...













coat, bag, heels, blazer - ZARA
dress - American Eagle Outfitters
earrings - Swarovski
bracelets - Lilou

Od jakiegoś czasu w mojej garderobie pojawiają się ubrania w kolorze czerwieni. Najbardziej lubię je łączyć właśnie z granatem. W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra sukienka, którą chciałam Wam pokazać już od dłuższego czasu. Niestety cały jej urok kryje się pod płaszczem i marynarką... jest zdecydowanie zbyt zimno na rozbieranie się, więc obiecuję, że jeszcze Wam ją pokażę, gdy zrobi się cieplej ;-) Moja długą nieobecność wynagradzam Wam sporą ilością zdjęć :-) Mam nadzieję, że Wam się spodoba ! 


10 komentarzy:

  1. Jedna z najpiękniejszych blogerek jakie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. aj w końcu wróciłaś! stylizacja rewelacyjna :) warto było czekać

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu pięknie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ... Uwielbiam Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slicznie wygladasz,bardzo podoba mi sie plaszcz i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie połączenie kolorów. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką kolorystykę. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie :) aż przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, moje ulubione kolory/

    OdpowiedzUsuń