21 października 2012

Stay with me...

Dzisiaj mam dla Was mnóstwo zdjęć jednej z moich wakacyjnych stylizacji. Szczerze mówiąc to w ten weekend było u mnie tak ciepło, że z powodzeniem (no może zmieniając buty) taka stylizacja mogłaby się jeszcze sprawdzić ;-) Lato wracaj natychmiast ! Jak ja nienawidzę tej jesiennej aury...

Jak zdążyliście pewnie zauważyć, w mojej szafie pojawia się coraz więcej ciuchów w kolorze intensywnej czerwieni. Powiem Wam szczerze, że jak dotychczas nienawidziłam tego koloru, teraz przeżywam do niego wielką miłość! Poza tym uważam, że świetnie nadaje się na jesień. Ożywi każdą stylizację - nawet najdrobniejszy dodatek w tym kolorze sprawi, że nasza stylizacja nabierze charakteru. Burgund jest dla mnie stanowczo za smutny. Na mojej liście 'must have' na ten sezon pojawiła się również czerwona torebka. Ostatnio wymarzyłam sobie także rurki w kolorze szmaragdowym. Myślę, że taki kolor także poprawi moje samopoczucie na te długie, smutne, jesienno-zimowe miesiące...

A jakie są Wasze sposoby na poprawę humoru jesienią? 

Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego tygodnia :* !
Magda.















dress, jacket - ZARA / wedges - TOP SHOP / bracelet - Oysho

7 komentarzy:

  1. Te nity dodają uroku marynarce! Bardzo ładne buty, ale nie wiem czy tutaj pasują :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Też kocham czerwień, więc nie może mi się nie podobać!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz jak zwykle ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach brak mi słów! Za takie zestawy kocham twojego bloga! Sukienka, kurtka, buty... absolutnie cudowne! A do tego piękna TY:D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądałaś, a własnie takich okularów potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie! Mogę zapytać jaki masz rozmiar tej kurteczki? S czy XS?

    OdpowiedzUsuń