21 lipca 2013

beige sweater & dalmation skirt









skirt, sweater - ZARA
earrings - Swarovski
watch - MK 5055

Jak wiele z nas wie, zwierzęce printy są dosyć trudne do noszenia. Należy rozważnie łączyć podobne wzory, aby nie przypominać później uciekiniera z ogrodu zoologicznego. Najbezpieczniej jest postawić na jeden taki zwierzęcy wzór i połączyć go z prostym, niewymyślnym fasonem. Za sprawą kolorystyki moja lamparcia spódniczka przypomina bardziej dalmatyńczyka, aczkolwiek według mnie nie jest to zbyt łatwy do połączenia print. Tego dnia beżowy basic'owy sweterek wydał mi się wprost idealnym połączeniem. A Wy z czym połączyłybyście taką spódniczkę ? :-)

9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze swietnie wygladasz! :-)
    Kochana, zdradz mi prosze co robisz, ze masz tak swietna figure?

    Pozdrawia Cie serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :) ;* staram sie o siebie dbać ;) na wiosnę zawsze gubie kilka kilogramów. Nie stosuje żadnej diety. Nauczyłam sie w miarę zdrowo jesc. Jem sporo warzyw i owoców. Zero białego pieczywa, zero fast foodow. Oczywiście słodycze uwielbiam, ale staram sie ich nie jesc w tak ogromnych ilościach :) przede wszystkim rano biegam, bo po prostu lubię :)

      Usuń
  3. Uważam, że świetnie poradziłaś sobie z printem! Takie połączenie jak dla mnie jest najlepsze- delikatne i nie wyzywające. Nie wyglądasz jakbyś uciekła z zoo :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Kobiecy i bez zadęcia. Bardzo podoba mi się ten sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie kolorów, a spódnica ma śliczny print, który mnie urzekł w połączeniu z plażą :) zestaw jak najbardziej na tak!

    http://stylelovely.com/mimundonormal

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię zwierzęce wzory, ale faktycznie trzeba je łączyć z bardzo spokojną i stonowaną resztą ubrań

    OdpowiedzUsuń