19 lipca 2013

Fuchsia & flowers & mandarin bag











blazer, shorts, heels, necklace - ZARA
top - Cubus
bag - Michael Kors
watch - Michael Kors MK 5055
bracelet - Accessorize 
sunglasses - Ray Ban

Cieszę, że w końcu czas pozwolił mi na to, aby na blogu pojawiła się pierwsza w tym sezonie letnio-wiosenna stylizacja. Tego dnia postawiłam na kolor. Bazą była oczywiście Selma w kolorze mandarynkowym, do której obecnie staram się dopasowywać garderobę ( no tak na ogół robi się to odwrotnie, ale cóż ;-) ). Fuksja w połączeniu z kwiecistymi spodenkami i morelowym topem dała całkiem ciekawy zestaw. Trochę biżuterii i voilà! Jestem ciekawa Waszego zdania! Co myślicie o tym zestawie ? ;-)

Życzę Wam miłego i spokojnego weekendu,
M.

24 komentarze:

  1. prześlicznie wyglądasz :) bardzo uroczy i kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw ! genialne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory, torebki strasznie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!kochana jesteś mega <3
    idealna w każdym calu!:)
    Powiedz prosze co zrobiłaś że tak schudłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :* Zawsze kilka kilogramów udaje mi się zgubić po zimie... Myślę, że po pierwsze to sprawka stresu egzaminowego, a po drugie cały czas staram się systematycznie biegać ;-)

      Usuń
  5. Świetne szorty, bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. cos ty taka blada? bylas nad morzem dopiero co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? A myslisz, ze nad morze to sie tylko jeździ po to, zeby zjarac sie jak pomarańcza? Opalac sie to ja bede za granica. Ale jeżeli o to chodzi to zdjęcia były robione rano, więc mogą byc jaśniejsze. A opalona trochę jestem, więc spokojnie. I tyle mi wystarczy ;) I tak apropo "Ty" to sie pisze z dużej litery.

      Usuń
    2. gdzie sie wybierasz w tym roku?:)

      Usuń
  7. Świetna torba!

    A naszyjnik choruję od dłuższego czasu ;)

    Pozdrawiam,
    Kasia
    www.kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie komentarze :-) !

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna stylizacja!! zresztą Ty zawsze idealnie dopasowujesz wszystko!
    p.s. zawsze z niecierpliwoscia czekam na Twoje posty!!! szkoda że pojawiają się tak rzadko....
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super :) mogłabyś napisac jakim lakierem masz pomalowane paznokcie ? fajny kolorek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ta stylizacja podbiła moje serce :) można na Ciebie patrzeć i patrzeć ;)) stylowo i z klasa ;) jak już pisałam na Modnej Polce, świetny blog dlatego dodaje do obserwowanych i na pewno będę tu często zaglądać !! :)) w wolnej chwili zapraszam także do mnie i życzę miłego dnia ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. http:// instagram.com/p/b6zfhngL6w/

    skąd ta kurteczka?jest mega!<33

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny zestaw, jestem pod wrażeniem połączenia kolorów, wyglądasz rewelacyjnie!!!! Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorystyka perfect, marynarka idealna i ten naszyjnik, perfect!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyglądasz <3

    szorty i torba są świetne

    OdpowiedzUsuń