6 kwietnia 2011

Idealny trencz

Trencz (ang. trench - okop) to fason płaszcza, którego pierwowzorem były wojskowe płaszcze z czasów I wojny światowej. Obecnie jest to część garderoby najbardziej pożądana przez kobiety, ponieważ jej klasyka i ponadczasowość zachwyca w każdym calu. Uważam, że każda z nas powinna mieć go w swojej szafie.

Płaszcze dostępne są we wszystkich możliwych kolorach, ale trencze są z reguły brązowe, kremowe, beżowe lub pastelowe. To Thomas Burberry, genialny projektant, który dziś jest wizytówką najsłynniejszego angielskiego domu mody, stworzył klasyczny trencz.

Ja właśnie przymierzam się do zakupu idealnego, wiosennego płaszcza. Zawsze chciałam mieć ten klasyczny beżowy płaszczyk nazywany „trenczem”, ale jak się okazuje – to nie takie proste! Od kilku dni prowadzę intensywne poszukiwania. Każdy coś w sobie ma, ale to nie jest chyba to czego poszukuję. Sama nie wiem, który odcień beżu byłby dla mnie najlepszy. Chociaż powiem Wam, że ten proponowany przez Zarę w kolorze ognistej pomarańczy także jest kuszący ;-)

A może Wy orientujecie się, który ze sklepów posiada teraz w swojej ofercie taki idealny trencz?? Czekam też na Wasze rady dotyczące niżej załączonych fasonów, który z nich podoba Wam się najbardziej ??

zara
zara
zara
ASOS
Burberry
Burberry

9 komentarzy:

  1. Świetne trencze :)
    Ja strasznie się nabiegałam żeby kupić moje dwa "idealne" trencze i szczerze mówiąc to nie myślałam że będzie tak ciężko znaleźć coś fajnego, no ale w końcu udało się ;)

    http://beatta-beatta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No też mi się podobają :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne. Ja swój ulubiony kupiłam tamtego lata w niemieckim H&M'ie (a w Polsce w sumie to samo).

    To jedna z moich lepszych inwestycji! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda prawdziwa kobieta powinna mieć przynajmniej jeden trencz w jasnym kolorze:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w orsayu były trencze w cielistych, pastelowych kolorach i w odcieniach brązu ;)
    + ostatni najlepszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog i naprawdę świetne stylizacje :) Dodaje do obserwowanych i mam dość nietypowe pytanie ;)
    Przeczytałam, ze jesteś studentką z Warszawy. Czy rzeczywiście studentom w Wa-wie jest tak ciężko jak wszyscy mnie starszą? Chciałabym w przyszłym roku wyjechać tam na studia, bo u mnie w Szczecinie nie ma tego kierunku, który mnie interesuje. Sporo osób mi odradza, ale większość zachęca i sama nie wiem już co myśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. dwójeczka za nietypowy kolor:)
    kochana proszę z całego serducha dodaj notkę o tym jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji twarzy i makijażu (jakiego pudru,tuszu itd używasz)bo wyglądasz perfekcyjnie!:))a i jeszcze jak byś mogła powiedzieć jak pielengnujesz włoski to już w ogóle byłabym ci mega wdzięczna !;);*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje dziewczyny za komentarze :-) Dalej poszukuję płaszcza, ale już bliżej niż dalej :-)

    MrsJoker - Studiuję w Warszawie, ale mieszkam w okolicach - w Pruszkowie, więc ciężko jest mi powiedzieć jak to jest wyjechać ze swojego miejsca zamieszkania, wyprowadzić się z domu, być daleko od rodziców i sobie samemu radzić, ale powiem Ci, że jeżeli chcesz tego, to wyjedź, bo moim zdaniem trzeba korzystać z szans, które daje nam życie i realizować swoje marzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ame esos tapados!!
    http://natyfashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń