22 marca 2011

Hippie

Miałam ich tu nie zamieszczać, ale dobra niech Wam będzie ! ;-) Chętnie wysłucham Waszych opinii na temat mojej wariacji. To zestaw inspirowany modą lat 60, a konkretniej nurtem hippie.
To mój look na konkurs "Szalone Lata 60", jeżeli też Wam się podoba, to proszę oddajcie na mnie swój głos ;-) TUTAJ.

Styl lat 60, osobiście kojarzy mi się dziećmi kwiatów. W mojej inspiracji przeważa motyw kwiatowy i dużo biżuterii. Co o tym myślicie? Proszę wypowiadajcie się, bo jestem ciekawa Waszego zdania :-)




hair band, blouse - H&M, trousers - Zara, bag - Fossil, heels - Bata, Socks - Top Shop, jewelery - Accessorize

3 komentarze:

  1. świetne spodnie:)

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!:)
    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie, niby ten kwiatek na głowie coś nie gra ale jak się tak dłużej przyjrzałam, to stwierdzam, że dopełnia całość. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń