21 sierpnia 2011

black&yellow

Hej :-)

Dzisiaj wybrałam się do Ogrodu Botanicznego w Powsinie, aby sprawdzić, gdzie jest lato... niestety. Po moich szczegółowych obserwacjach doszłam do wniosku, że lata w tym roku nie było, co więcej zaczyna się jesień. Wszystko powoli więdnie, a liście drzew zmieniają swój kolor na miedziany.

Dziś prezentuję Wam też moją kolejną letnią stylizację. Do spódnicy DIY, którą pokazywałam Wam już kiedyś TUTAJ, dobrałam resztę garderoby w ciemnej tonacji. Moim zdaniem jeden kolorystyczny akcent, w zupełności tutaj wystarczy.

Miłego wieczoru,
Madeleine.













blazer with gold buttons - ZARA
yellow skirt - DIY
wedges - all
sunglasses - Ray-Ban Wayfarer
watch - Fossil


13 komentarzy:

  1. Pierwsza;) Bardzo ładna stylizacja, śliczna spódnica.
    Zapraszam do mnie: www.glowsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. koturny, okulary i jak zawsze WŁOSY najbardziej mi się podobają w tej stylizacji :) lato jest koszmarne, jeszcze jedno takie lato i chyba przeprowadze sie do jakiegos cieplego kraju ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę smutek z powodu jesieni :)
    Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo...postawiłaś na to co ja ;) Ty w żółtej, ja - niebieskiej tonacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja przesliczna!urocza sceneria.no i ta czerrrrwien na paznokciach!super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dałaś radę sama uszyć spódniczkę? Podziwiam mi brakowałoby cierpliwości i chyba nie była najlepiej odszyta :)
    Oczywiście ślicznie, jak zawsze w takich klimatach, bo stylizacje z trampkami to nie mój styl :D

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż, z latem niestety musimy się już powoli chyba żegnać :( świetna stylizacja, buty szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow you look so good!!!
    lovely dress!
    cute blog! i'm following you by google friends box hope you'll do the same ONLY if' you'll like mine!
    sweet italian kisses

    Syriously in Fashion
    Syriously Facebook Page
    New Giveaway:create your Sunglasses

    OdpowiedzUsuń
  9. W końcu lato mieliśmy wiosną, tak latem jesień. Klimat się zmienia i nie zamierza przestać.
    Co do zestawu... w tej spódnicy jest Ci bardzo ładnie, ale jakoś poważnie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy ci w tych okularach :)
    Pozdrawiam :)
    nude-couture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super ten outfit ;)

    zapraszam do mnie:
    caramoulaj.blogspot.com

    dopiero co założyłam bloga :)

    OdpowiedzUsuń